.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
درخواست میلیاردی جانواریو از باشگاه استقلال
درخواست میلیاردی جانواریو از باشگاه استقلال

فابیو جانواریو در جلسه مذاکره برای تمدید قرارداد خود با مدیرعامل باشگاه استقلال خواستار مبلغ یک میلیارد و دویست میلیون تومان شد .

به گزارش سایت باشگاه استقلال این جلسه صبح روز شنبه اول خرداد در محل باشگاه استقلال برگزار شد و این هافبک برزیلی در ابتدای جلسه تاکید کرد که پیشنهاد 600 میلیون تومانی یکی از باشگاههای لیگ برتری را دریافت کرده و برای تمدید قرارداد 2 ساله با تیم استقلال خواهان مبلغ یک میلیارد و دویست میلیون تومان ( هر سال 600 میلیون تومان ) شد .
همچنین جانواریو شرط امضای قرارداد خود را دریافت نقدی 200 میلیون تومان ( یعنی به اندازه رقم کل قرارداد فصل پیش) و طلب فصل گذشته خود عنوان کرد .در نقطه مقابل واعظ آشتیانی شرایط تمدید قرارداد فابیو را این گونه مطرح کرد : « 800 میلیون تومان به ازای 2 فصل به اضافه تخفیف قابل توجه در جرایم مالی این بازیکن »

در پایان این جلسه قرار شد فابیو در بعدازظهر همان روز پاسخ نهایی خود را اعلام کند . در ساعت 19 همان روز این بازیکن برزیلی و مدیر برنامه اش در محل دفتر مدیرعامل باشگاه استقلال حضور یافتند و از نحوه اظهارات خود مشخص کردند که پیشنهاد عجیب و نجومی یکی از باشگاههای لیگ برتری را نمی توانند فراموش کنند .

باشگاه استقلال ، ضمن تشکر و قدردانی از زحمات فابیو جانواریو تاکید می کند که باز هم در آینده از پرداخت رقم نجومی خودداری می کند .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.104 seconds.